Mackelijk kan u op een aantal manieren van dienst zijn. Ten eerste zijn we natuurlijk beschikbaar voor eenmalige werkzaamheden, eventueel op offertebasis. Mackelijk maakt altijd een kosteninschatting op basis van de inventarisatie en uw informatie, mocht deze tijdens de uitvoering anders uitpakken dan waarschuwen we tijdig. Beter eerlijk en open dan uit de hoogte en gesloten is ons devies. Natuurlijk kunnen we u ook adviseren over andere ICT vraagstukken zoals telefonie, mobiele apparaten, thuisnetwerken met multimedia-techniek en nog veel meer.

Mackelijk biedt drie servicemogelijkheden

1. Eenmalige opdrachten en werkzaamheden per uur.

Netwerk- en bedrijfsoplossingen op gaan altijd op offertebasis, in ons advies krijgt u een ureninschatting en totale kostenoverzicht. Wij rekenen geen voorrijkosten binnen de regio Eindhoven (<10km).

Naast projecten en eenmalige klussen, kunt u service bij Mackelijk inkopen, naar keuze bieden we u een MACPAC strippenkaart of servicecontract. Met als handige extra’s:

  • Service op afstand via een veilige VPN verbinding
  • Telefonisch bereikbaar voor ondersteuning ma-vr 9.00u t/m 17.30u
  • Ondersteuning op andere locaties en tijden in overleg en tegen geldende tarieven
  • Supportkaart en servicecontract uurtarieven zijn voordeliger dan het standaardtarief.

2. MACPAC service strippenkaart – voor kleine bedrijven en zzp’ers

  • Onbeperkt geldig
  • binnen 2 werkdagen responstijd per telefoon en op afstand
  • binnen 4 werkdagen responstijd op locatie
  • Afhandeling reparaties Apple producten en door ons geleverde randapparatuur
  • Gratis eenmalige inventarisatie van uw huidige IT omgeving
  • Installatie Mac servers
  • Installatie Mac client computers
  • Installatie iPhones
  • Service en support op locatie, telefonisch, per email en beheer op afstand binnen kantoortijden

Mackelijk houdt de status van uw strippenkaart bij en verrekent uren, telefonische support en voorrijkosten met het saldo. U kunt via de web site online uw meerurenkaart opwaarderen met een iDeal betaling. Zo kunt zich snel van voortdurende ondersteuning verzekeren.

3. Servicecontract – voor grotere organisaties en/of kantoren met veel mutaties

  • Contractduur minimaal 12 maanden, per jaar vooruitbetaald
  • 2/4 uur op locatie en op afstand periodiek onderhoud per maand (updates, backup controle,¬†systeemherstel, afhandeling support issues client machines, server onderhoud)
  • binnen 1 werkdag responstijd per telefoon en op afstand
  • binnen 3 werkdagen responstijd op locatie
  • Afhandeling reparaties Apple producten en door ons geleverde randapparatuur
  • Gratis eenmalige inventarisatie van uw huidige IT omgeving
  • Installatie Mac servers
  • Installatie Mac client computers
  • Installatie iPhones
  • Service en support op locatie, telefonisch, per email en beheer op afstand binnen en buiten¬†kantoortijden

Neem voor uitgebreide informatie, offertes en tarieven vrijblijvend contact met ons op!